رفتن به محتوای اصلی
۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۹
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم:

بررسی همه‌جانبه اجرای پروژه‌های عمرانی در جلسات مختلف کارشناسی در قم

مطلب بدون عنوان 1154
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای طرح‌های بالادستی و با شاخصه‌های مختلفی ازجمله ترافیک، پدافند غیرعامل، هزینه‌ای، تملکات، تأسیسات، فضای سبز و محیط‌زیست بررسی می‌شود.
اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای طرح‌های بالادستی و با شاخصه‌های مختلفی ازجمله ترافیک، پدافند غیرعامل، هزینه‌ای، تملکات، تأسیسات، فضای سبز و محیط‌زیست بررسی می‌شود

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوایی‌زاده در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، با اشاره به اینکه هر پروژه از نظر فنی در سه حالت سطحی، زیرگذر و روگذر مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این بررسی‌ها در راستای طرح‌های بالادستی و با شاخصه‌های مختلفی ازجمله ترافیک، پدافند غیرعامل، هزینه‌ای، تملکات، تأسیسات، فضای سبز و محیط‌زیست انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در این بررسی‌ها تمام آماربرداری‌ها انجام و شبیه‌سازی می‌شود تا بتوانیم طرح برتر را انتخاب کنیم، ابراز کرد: جوانب مختلف این طرح در کمیسیون‌ها و جلسات مختلف کارشناسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم افزود: باتوجه به توان مالی شهرداری در سال‌های مختلف، پروژه بلوار عمار یاسر و تونل غدیر به‌صورت فاز به فاز پیش‌رفت.
وی از طرح احداث تونل خیابان امام موسی صدر یادکرد و گفت: طرح این پروژه نیز با طول بالغ‌بر یک کیلومتر و هزینه‌ای بیش از هزار میلیارد تومان در حال بررسی بوده ولی هنوز به تصویب نرسیده است.
حلوایی‌زاده اضافه کرد: این پروژه با پیش‌بینی ایستگاه مترو بوده و از پیش از پل حجتیه آغاز و تا بعد از پل رجایی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/uDNY